Dataansvarlig
Nystrup Consult ApS
Engtoften 10, st. – 6
8260 Viby J
Telefon: 22794308
Email: linda@nystrupconsult.dk
CVR: 41636335
Hvilke personoplysninger indsamler vi?
Vi indsamler og behandler følgende typer oplysninger, når du besøger vores hjemmeside:
Tekniske oplysninger om din enhed og browser
IP-adresse og geografisk placering
Dine præferencer og interaktion med hjemmesiden
Oplysninger du selv giver os, fx ved kontakt via e-mail eller formularer (navn, e-mail, beskedindhold)
Formål med databehandlingen
Vi bruger dine oplysninger til følgende formål:
At levere og forbedre vores hjemmeside og services
At analysere brugen af hjemmesiden (statistik og optimering)
At kunne besvare henvendelser
At overholde gældende lovgivning
Cookies
Vi bruger Cookiebot til at håndtere cookies og indhente gyldigt samtykke i henhold til GDPR og cookielovgivningen. Ved dit første besøg vises en samtykkebanner, hvor du kan vælge, hvilke cookies du accepterer.
Du kan til enhver tid ændre eller trække dit samtykke tilbage via cookieikonet nederst i venstre hjørne.
Cookie deklaration fra Cookiebot
Retsgrundlag for behandling
Vi behandler dine oplysninger på følgende retsgrundlag:
Samtykke (Artikel 6, stk. 1, litra a) – fx til cookies og markedsføring
Kontraktopfyldelse (litra b) – fx ved direkte kontakt
Retlig forpligtelse (litra c) – fx opbevaring af fakturaer
Legitim interesse (litra f) – fx statistik og forbedring af brugeroplevelsen
Opbevaringsperiode
Vi opbevarer dine oplysninger, så længe det er nødvendigt til formålet, eller så længe lovgivningen kræver det. Cookies slettes automatisk efter det tidsrum, der er angivet i cookieerklæringen.
Dine rettigheder
Du har ret til:
Indsigt i, hvilke oplysninger vi har om dig
At få rettet urigtige oplysninger
At få slettet dine oplysninger (i visse tilfælde)
At trække samtykke tilbage
At få dine oplysninger udleveret (dataportabilitet)
At gøre indsigelse mod behandlingen
Kontakt os på [din e-mail] for at udøve dine rettigheder.
Videregivelse af oplysninger
Vi deler kun dine oplysninger med betroede tredjeparter som f.eks. hosting-udbyder, Cookiebot og analytiske værktøjer (Google Analytics – hvis aktivt og med anonymiseret IP). Alle tredjeparter overholder GDPR.
Sikkerhed
Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at beskytte dine data mod uautoriseret adgang, tab og misbrug.
Klage
Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, kan du kontakte os direkte eller indgive klage til:
Datatilsynet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.datatilsynet.dk
Ændringer
Privatlivspolitikken opdateres løbende. Du bør holde dig orienteret om eventuelle ændringer ved at besøge siden jævnligt.
Senest opdateret: 15-4-2025
Nystrup Consult ApS
Engtoften 10, st. – 6
8260 Viby J
Mail: linda@nystrupconsult.dk
Tlf.: 22794308
CVR-nr. 41636335
SKAL JERES VIRKSOMHED HOLDE ET EVENT MED FOKUS PÅ MENTAL SUNDHED?
Velliv Foreningen står igen i år bag DANMARKS MENTALE SUNDHEDSDAG – her har alle danske arbejdspladser mulighed for at søge 10.000 kr. til afholdelse af et event i perioden d. 4-12. oktober.
📆 I år er ansøgningsfristen d. 1. juni og Velliv Foreningen åbner for ansøgninger d. 1. april.
👩🏫 Jeg tilbyder igen i år at stå for et event på jeres arbejdsplads – se eksempler på workshops jeg tilbyder her:
FAGLIG STOLTHED (Bemærk åbner nyt vindue)
KOMMUNIKATION OG SAMARBEJDE
SYGEFRAVÆR
PSYKOLOGISK TRYGHED
Hvis I ønsker at høre mere, så kontakt mig endelig:
📧 linda@nystrupconsult.dk
☎ 22794308
Jeg hjælper gerne med ansøgningen med udgangspunkt i jeres ønsker til dagen.
Lad mig høre, hvad I ønsker at have fokus på ved jeres event, så kommer jeg med et forslag til dagens tema og indhold.
Vi indgår en aftale, der kan hjælpe jer som virksomhed med at fastholde jeres medarbejdere. En aftale kan indgås for kortere eller længere perioder, alt efter jeres behov.
Jeg tilbyder eksempelvis hjælp til:
Vi indgår en samarbejdsaftale, der har til formål at hjælpe jeres virksomhed med at fastholde medarbejderne.
Vi indgår en aftale, som kan benyttes af alle virksomhedens ansatte der har behov for coaching eller sparring i forhold til, hvordan medarbejderen eller lederen f.eks.:
og hvordan lederen f.eks.:
Vi aftaler en abonnementsordning, der hjælper jer som virksomhed med at udvikle og fastholde jeres medarbejdere.
Vi indgår en aftale, hvor jeg er fast tilstede på arbejdspladsen f.eks. én gang ugentligt.
Inkluderet i abonnementsordningen kan indgå forskellige elementer som eksempelvis:
Forventningsafstemning – hvad ønskes undersøgt?
Udarbejdelse af og personlig tilbagemelding på Insights Discovery® personprofil for medarbejdere og ledelse
Workshop eller proces:
Hvad er virksomhedens kerneopgave?
Hvordan prioriteres kerneopgaven i en travl hverdag?
Workshop eller proces for ledelsen – hvilke mål skal vi nå – rammen for, hvordan vi når disse mål og efterfølgende workshop eller proces for medarbejderne
Opnå bedre trivsel på arbejde
Støtte til bedring af den individuelle trivsel, trivsel i teamet/afdelingen/hele virksomheden
Fokus på udvikling af motivationsfaktorerne mhp. at opnå bedre trivsel.
Motivationsfaktorer:
Statistik over sygefravær
Statistik over arbejdsskader
Økonomi i forhold til sygefravær og arbejdsskader
Organisationens retningslinjer mv. vedr. sygefravær
Med udgangspunkt i kortlægningen og organisationens ønsker til formål, mål og delmål udarbejdes et forslag til handleplan i forhold til forebyggelse og/eller håndtering af sygefravær på individ, gruppe og organisations niveau.
Støtte til forebyggelse af sygefravær og arbejdsskader
Støtte til håndtering af sygefravær og arbejdsskader
Hvem gør hvad, hvornår og hvordan?